T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde, çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. (ASP.NET_SessionId) |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresini ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun “ilgili kişinin haklarını düzenleyen” 11. maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Başvuru Formunu’nu Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
Sözleşme Makamının adı ve adresi: Şile Kaymakamlığı Çavuş Mah. Üsküdar Cad. Hükümet Konağı No:123 Şile/ İstanbul
İrtibat kişisi: Mehmet Özdemir
İhalenin adı: CERTOUR II Projesi Tanıtım ve Bilgilendirme Kampanyası İşleri
Referans numarası: CERTOUR II / SA02
|
BÖLÜM A: İSTEKLİLER İÇİN BİLGİLER
|
No
|
Ürün başlığı
|
Açıklama
|
Gerekli zaman aralığı
|
Gerekli işler (varsa)
|
1
|
4 adet basın bülteni
|
CERTOUR II projesi 1. Tanıtım ve bilgilendirme kampanyası
|
120 gün
|
Basın bültenin içeriğinin (yazılı ve görsel) oluşturulması ve yerel basında haber olarak yayınlanmasının sağlanması
|
2
|
2 Adet gazete eki
|
CERTOUR II projesi 1. Tanıtım ve bilgilendirme kampanyası
|
120 gün
|
Eklerin içeriğinin yazılı ve görsel olarak hazırlanması, basılması ve yerel gazetelere verilerek dağıtımının sağlanması
|
3
|
1 Adet yerel TV yayını yapılması
|
CERTOUR II projesi 1. Tanıtım ve bilgilendirme kampanyası
|
120 gün
|
TV sunumu veya tanıtım filmi hazırlamak. Hazırlanan sunumun veya tanıtım filminin yerel TV kanalında veya web üzerinden yayın yapan bir kanalda en az bir defa yayınlanmasını sağlamak.
|
4
|
1 Adet yerel radyo yayını yapımı
|
CERTOUR II projesi 1. Tanıtım ve bilgilendirme kampanyası
|
120 gün
|
İDARE yetkilileri ve proje personelinin yerel radyo kanalında proje sunumu yapmalarının sağlanması
|
5
|
4 adet basın bülteni
|
CERTOUR II projesi 2. Tanıtım ve bilgilendirme kampanyası
|
120 gün
|
Basın bültenin içeriğinin (yazılı ve görsel) oluşturulması ve yerel basında haber olarak yayınlanmasının sağlanması
|
6
|
2 Adet gazete eki
|
CERTOUR II projesi 2. Tanıtım ve bilgilendirme kampanyası
|
120 gün
|
Eklerin içeriğinin yazılı ve görsel olarak hazırlanması, basılması ve yerel gazetelere verilerek dağıtımının sağlanması
|
7
|
1 Adet yerel TV yayını yapılması
|
CERTOUR II projesi 2. Tanıtım ve bilgilendirme kampanyası
|
120 gün
|
TV sunumu veya tanıtım filmi hazırlamak. Hazırlanan sunumun veya tanıtım filminin yerel TV kanalında veya web üzerinden yayın yapan bir kanalda en az bir defa yayınlanmasını sağlamak.
|
8
|
1 Adet yerel radio yayını yapımı
|
CERTOUR II projesi 2. Tanıtım ve bilgilendirme kampanyası
|
120 gün
|
İDARE yetkilileri ve proje personelinin yerel radyo kanalında proje sunumu yapmalarının sağlanması
|
9
|
4 adet basın bülteni
|
CERTOUR II projesi 3. Tanıtım ve bilgilendirme kampanyası
|
120 gün
|
Basın bültenin içeriğinin (yazılı ve görsel) oluşturulması ve yerel basında haber olarak yayınlanmasının sağlanması
|
10
|
2 Adet gazete eki
|
CERTOUR II projesi 3. Tanıtım ve bilgilendirme kampanyası
|
120 gün
|
Eklerin içeriğinin yazılı ve görsel olarak hazırlanması, basılması ve yerel gazetelere verilerek dağıtımının sağlanması
|
11
|
1 Adet yerel TV yayını yapılması
|
CERTOUR II projesi 3. Tanıtım ve bilgilendirme kampanyası
|
120 gün
|
TV sunumu veya tanıtım filmi hazırlamak. Hazırlanan sunumun veya tanıtım filminin yerel TV kanalında veya web üzerinden yayın yapan bir kanalda en az bir defa yayınlanmasını sağlamak.
|
12
|
1 adet yerel radio yayını yapımı
|
CERTOUR II projesi 3. Tanıtım ve bilgilendirme kampanyası
|
120 gün
|
İDARE yetkilileri ve proje personelinin yerel radyo kanalında proje sunumu yapmalarının sağlanması
|
Ay
|
|
|
1
|
İlk ön finansman ödemesi
|
|
|
Ara ödeme
|
< sözleşme değerinin %XX’si >
|
|
Bakiye ödemesi
|
< sözleşme değerinin %XX’si >
|
Toplam
|
|
BÖLÜM B: İSTEKLİLER İÇİN TEKLİF FORMATI
|
Teklifi yapan tüzel kişilik veya tüzel kişilerin adı
|
|
Adres
|
|
Yasal kayıt numarası
|
|
İsim
|
|
Telefon
|
|
e-posta adresi
|
|
No.
|
Ürün başlığı
|
Teklif edilen hizmetlerin tanımı
|
Önerilen zaman aralığı
|
Önerilen girdiler
|
1
|
4 adet basın bülteni
|
|
|
|
2
|
2 Adet gazete eki
|
|
|
|
3
|
1 Adet yerel TV yayını yapılması
|
|
|
|
4
|
1 adet yerel radyo yayını yapımı
|
|
|
|
5
|
4 adet basın bülteni
|
|
|
|
6
|
2 Adet gazete eki
|
|
|
|
7
|
1 Adet yerel TV yayını yapılması
|
|
|
|
8
|
1 adet yerel radyo yayını yapımı
|
|
|
|
9
|
4 adet basın bülteni
|
|
|
|
10
|
2 Adet gazete eki
|
|
|
|
11
|
1 Adet yerel TV yayını yapılması
|
|
|
|
12
|
1 adet yerel radyo yayını yapımı
|
|
|
|
Sıra No
|
Hizmetin Adı
|
Adedi
|
Birim Fiyatı
|
Toplam Fiyat
|
1
|
Basın Bülteni
|
4
|
|
|
2
|
Gazete Eki
|
2
|
|
|
3
|
Yerel TV yayını
|
1
|
|
|
4
|
Yerel Radyo Yayını
|
1
|
|
|
5
|
Basın Bülteni
|
4
|
|
|
6
|
Gazete Eki
|
2
|
|
|
7
|
Yerel TV yayını
|
1
|
|
|
8
|
Yerel Radyo Yayını
|
1
|
|
|
9
|
Basın Bülteni
|
4
|
|
|
10
|
Gazete Eki
|
2
|
|
|
11
|
Yerel TV yayını
|
1
|
|
|
12
|
Yerel Radyo Yayını
|
1
|
|
|
Genel Toplam
|
|
|
|
|
İsim
|
|
İmza
|
|
Tarih
|
|
(sadece gerçek kişiler için) kendisi
|
(sadece tüzel kişiler için) aşağıdaki tüzel kişi:
|
Kimlik veya pasaport numarası
(‘kişi’)
|
Tam resmi adı:
Resmi yasal formu:
Yasal kayıt numarası:
Tam resmi adresi:
KDV kayıt numarası:
(‘kişi’)
|
yukarıda belirtilen kişinin aşağıdaki durumlardan birinde olduğunu beyan eder:
|
EVET
|
HAYIR
|
iflasa, ödeme aczine veya tasfiye işlemlerine tabi, varlıkları bir tasfiye memuru veya mahkeme tarafından idare edilmekte, alacaklılarla yapılan bir düzenlemede, iş faaliyetleri askıya alınmış veya ulusal yasa ve düzenlemelere göre paralel durumlardan kaynaklanan benzer pozisyonlarda bulunmakta;
|
|
|
nihai bir mahkeme kararı veya nihai idari karar ile, kişinin, içinde bulunduğu ülkenin, ihale makamının bulunduğu ülkenin veya sözleşmenin yerine getirildiği ülkenin kanunları uyarınca, vergileri veya sosyal güvenlik katkılarının ödenmesine ilişkin yükümlülüklerini ihlal ettiği karar altına alınmıştır
|
|
|
Nihai bir mahkeme kararı veya nihai bir idari karar ile kişinin ilgili yasalara veya düzenlemelere veya kişinin ait olduğu mesleğin etik standartlarına aykırı davranarak görevi kötüye kullanmaktan suçlu bulunduğuna hüküm verilmiştir ya da mesleki itibarına etki eden herhangi bir haksız davranışta bulunması bu tür davranışların özellikle aşağıdakilerden herhangi biri de dahil olmak üzere art niyet veya ağır ihmali ifade etmektedir:
|
|
|
(i)hariç tutma veya seçim kriterlerinin yerine getirilmesi ya da bir sözleşmenin yerine getirilmesi için gerekçelerin bulunmadığının doğrulanması için gerekli olan bilgilerin hileli veya ihmalkâr şekilde yanlış beyan edilmesi
|
|
|
(ii) rekabeti bozmak niyetiyle diğer kişilerle anlaşmaya varmak
|
|
|
|
|
|
(iv)ihale prosedürü sırasında ihale makamının karar verme sürecini etkilemeye teşebbüs etmek
|
|
|
(v)ihale prosedüründe usule aykırı avantajlar sağlayabilecek gizli bilgileri elde etmeye teşebbüs etmek
|
|
|
kişinin aşağıdakilerden suçlu bulunduğuna nihai bir mahkeme kararıyla hükmedilmiştir:
|
|
|
(i) 26 Temmuz 1995 tarihli Konsey Yasası tarafından belirlenen Avrupa Topluluklarının mali çıkarlarının korunması ile ilgili Sözleşme'nin 1. Maddesi anlamında sahtekarlık;
|
|
|
(ii)26 Mayıs 1997 tarihli Konsey Yasası tarafından belirlenen Avrupa Toplulukları veya AB Üye Devletleri görevlilerini de içeren yolsuzlukla mücadele konulu Sözleşme'nin 3. maddesinde belirtilen ve Konsey Çerçeve Kararı 2003/568 / JHA Madde 2 (1)’ de olduğu gibi ve aynı zamanda Türkiye’nin yasal hükümleri içinde Türkiye ve Avrupa Komisyonu arasında ENI CBC için Finansman Anlaşmasının Genel Şartlarının 14. Maddesinde tanımlandığı gibi yolsuzluk;
|
|
|
(iii)2008/841 / JHA sayılı Konsey Çerçeve Kararının 2. Maddesinde tanımlandığı gibi bir suç örgütüne katılım;
|
|
|
|
|
|
(v)2002/475 / JHA sayılı Konsey Çerçeve Kararının 1 ve 3. maddelerinde tanımlanan terörist faaliyetlerle bağlantılı suçlar ve terörle ilgili suçlar veya bu kararın 4. Maddesinde bahsedildiği gibi sırasıyla bu suçların işlenmesi, teşvik edilmesi, yardımda bulunulması, bu suçların işlenmesine teşebbüs edilmesi;
|
|
|
(vi)Avrupa Parlamentosu ve Konseyinin 2011/36 / EU sayılı Direktifinin 2. Maddesinde ifade edildiği şekliyle çocuk işçiliği veya insan ticaretinin diğer biçimleri;
|
|
|
Kişi, Birlik bütçesinden veya Türkiye kamu bütçesi tarafından finanse edilen bir sözleşmenin erken iptaline veya tazmin edilen zararların veya diğer sözleşme cezalarının uygulanmasına neden olan, bir sözleşmenin yerine getirilmesindeki temel yükümlülüklere uymada önemli eksiklikler göstermiştir veya söz konusu durumlar Türkiye’deki yetkili makamları, Türkiye’deki Avrupa Birliği Delegasyonu, ENPI CBC veya ENI CBC'nin herhangi bir Yönetim Makamı, ENI CBC Denetim Makamları, Avrupa Komisyonu, OLAF veya Avrupa Denetleme Mahkemesi tarafından yapılan belirtilen kontroller, denetimler veya soruşturmalar sonucunda ortaya çıkmıştır.
|
|
|
2988/95 sayılı Konsey Tüzüğü'nün (EC, Euratom) 1 (2) Maddesi kapsamında kişinin usulsüzlük yaptığına nihai bir mahleme kararı veya nihai idari karar ile hükmedilmiştir;
|
|
|
ağır mesleki görevi kötüye kullanma, dolandırıcılık, yolsuzluk, diğer cezai suçlar, sözleşmenin uygulamasında önemli eksiklikler olması veya usulsüzlük durumunda, başvuru sahibi aşağıdakileri kabul eder:
Avrupa Denetim Mahkemesi denetçileri, OLAF tarafından yapılan denetimler veya soruşturmalar bağlamında ortaya konan gerçekler veya Avrupa Komisyonu, Yönetim Makamı veya Denetim Makamı yetkilisi, yetkili Türkiye makamları veya diğer yetkili herhangi bir organ tarafından gerçekleştirilen diğer kontrol ve denetimler;
mesleki etik standartlarının uygulanmasının doğrulanmasından sorumlu yetkili denetim organı tarafından alınan disiplin önlemlerini içerebilecek nihai olmayan idari kararlar;
Avrupa Birliği ile Türkiye arasındaki Ortaklık Anlaşmasında öngörülen rekabet kurallarının ihlali ile ilgili Yönetim Makamının, Türkiye Ulusal Makamının (Avrupa Komisyonu ve Türkiye arasındaki ENI CBC programları için Finansman Anlaşmasında tanımlanan) veya Avrupa Komisyonunun kararları veya ulusal rekabet yasasının ihlaline ilişkin ulusal yetkili makamın kararları; veya ihale Makamı'nın yetkilendirme görevlisi tarafından hariç tutulma kararları.
|
|
|
yukarıda belirtilen tüzel kişinin idari, idare veya denetim organı üyesi olan veya yukarıda belirtilen tüzel kişi ile ilgili olarak temsil, karar veya kontrol yetkisine sahip olan gerçek bir kişi (bu, şirket müdürlerini , yönetim veya denetim organları üyelerini ve bir gerçek kişinin hisselerin çoğunluğuna sahip olduğu halleri kapsar) aşağıdaki durumlardan birinde olduğunu beyan eder:
|
EVET
|
HAYIR
|
Yukarıdaki durum (c) (ciddi mesleki görevi kötüye kullanma)
|
|
|
Yukarıdaki durum (d) (dolandırıcılık, yolsuzluk veya diğer cezai suçlar)
|
|
|
Yukarıdaki durum (e) (bir sözleşmenin uygulanmasında önemli eksiklikler)
|
|
|
Yukarıdaki durum (f) (usulsüzlük)
|
|
|
Yukarıda belirtilen tüzel kişinin borçları için sınırsız sorumluluk üstlenen bir gerçek veya tüzel kişi aşağıdaki durumlardan birinde olduğunu beyan eder:
|
EVET
|
HAYIR
|
|||
Yukarıdaki durum (a) (iflas)
|
|
|
|||
Yukarıdaki durum (b) (vergi veya sosyal güvenlik katkı paylarının ödenmesi ihlali)
|
|
|
|||
IV – PROSEDÜRDEN ÇIKARILMA GEREKÇELERİ
Yukarıda bahsi geçen kişi beyan eder ki:
|
EVET
|
HAYIR
|
|
||
Bu satın alma prosedürü için ihale dokümanlarının hazırlanmasında daha önce yer alarak rekabeti bozmuştur.
|
|
|
|
||
Belge
|
Önceki prosedüre tam referans
|
Gerektiği kadar çok satır ekleyin.
|
|
Yukarıda belirtilen kişinin ihale şartnamesinde belirtilen şekilde tek tek geçerli seçim kriterlerine uyduğunu beyan eder:
|
EVET
|
HAYIR
|
İhale şartnamesinin 1. bölümünün gerektirdiği şekilde sözleşmenin uygulanması için gereken mesleki faaliyeti sürdürmek için yasal ve düzenleyici bir kapasiteye sahiptir;
|
|
|
İhale şartnamesinin 3. bölümünde belirtilen uygulanabilir ekonomik ve finansal kriterleri yerine getirir;
|
|
|
İhale şartnamesinin 3. bölümünde belirtilen uygulanabilir teknik ve mesleki kriterleri yerine getirir.
|
|
|
Yukarıda belirtilen kişi, eğer tek istekli veya ortaklaşa girilen ihalenin lideri durumunda ise, aşağıdakileri beyan eder:
|
EVET
|
HAYIR
|
İstekli, birleşik bir ihale halinde, grubun tüm üyelerini ve uygulanabiliyorsa taşeronları da içine alır şekilde, ihale şartnamesinde tanımlandığı biçimde konsolide bir değerlendirmenin yapılacağı tüm seçim kriterlerine uyum gösterir.
|
|
|
Belge
|
Önceki prosedüre tam referans
|
Gerektiği kadar çok satır ekleyin.
|
|